13 Αυγ 2006

"Όμορφα Πράγματα Χωρίς Πόνο" - Ν.Ι. Πουλάκος (13/08/06)

Σ' ένα παλιό φύλλο χαρτί
γράφω τώρα δύο λόγια
Και μια ελεγεία ειδική
για κείνην που αγάπησα πριν χρόνια.

Την είδα έτσι ξαφνικά
ένα βράδυ σκοτεινό κάποιου καλοκαιριού
Μου χαμογέλασε τρυφερά
και στην καρδιά μου φύσηξε αγιόκλιμα μεσημεριού.

Πίσω όμως από αυτήν την ομορφιά
κρυβόταν ένα μυστικό που είχε να μου πει καιρό
Σ' αυτά όμως τα κακά που έλεγε για την δική μου αφεντιά
ξεπρόβαλε μια λέξη τραγική : κάποιο Παρίσι εωθινό.

Προχώρησε πια μπροστά κι άφησε πίσω τα παλιά
κι εκείνη η απώλεια που 'χαμε πει δεν ήταν πλέον μυστική
Τι και να είμαι πάντα καλά τι κι αν μου έδινε φιλιά
το βλέμμα της δεν ήταν σαν εκείνο όταν ήταν μικρή.

Αφιέρωσε τραγούδια και είπε λέξεις που πλήγωσαν
την καρδιά και το μυαλό
Τι κι αν ο ΕΡΩΤΑΣ θα ζει;
Δεν έχει σημασία πια αυτό!
Όμορφα πράγματα χωρίς πόνο μου είπε
και το μαχαίρι βγήκε από την καρδιά
και πήγε και σφηνώθηκε στο μέσον του μυαλού πιο βαθιά.

Μα ότι κι αν γίνει πιο μετά
που θα 'ναι λίγα και ρευστά
θα με πονάει για πάντα αυτή η μαχαιριά!

Για την Ισμήνη (κι όχι Στην..)

Αφιερωμένο στο απόβραδο της 12ης Αυγούστου στο Ακρωτήρι...

(Ανήκει στην ποιητική συλλογή Απαγχονίστηκα,ΙΙ.Έρωτας)

"Τελικά φέτος είναι το καλοκαίρι για τις παλιές μεγάλες αγάπες. Κι αν το Λιζάκι μου δωσε τόση μεγάλη χαρά κάπου στο μέσον του Ιουνίου; Το Ισμηνάκι μου το γάμησε κάπου στο μέσον του Αυγούστου. Και μετά από όλα αυτά ήρθε και η αλκοολική κρίση του Σαββάτου, μ' αποτέλεσμα να πρέπει να κόψω το ποτό για καιρό.. Κι ολά αυτά για μια γυναίκα!Χαχαχαχαχαχα..
Για το requiem και μόνο αφιερώνω λοιπόν προς κάθε ψυχή που θεωρεί ότι αγαπά και ερωτεύεται παράφορα, ολοκληρωτικά και μέχρι θανάτου, κάποιους σκληρούς στίχους ενός υπέροχου τραγουδιού που κανείς δεν μπορεί να τους ζήσει Τ Ε Λ Ι Κ Α:

"Ποτέ δεν θα μπω σ' άλλο σώμα...
Ποτέ κι ας γυρνώ σαν σκιά..."