27 Σεπ 2006

"Μιαν Ανθισμένη Κόλαση(ή Αντί Για Σένα)" - Διάφανα Κρίνα


Αντί για σένα διάλεξα μιαν ανθισμένη κόλαση
Ένα μπουντρούμι γεμάτο κραυγές και βροχή
Ενα ναυάγιο στο κέντρο μιας χίμαιρας
να αντικρύζω το ανέφικτο και την σιωπή
Θα συνεχίσω να ψαχνω στην μουσική
όσα δεν μου'δωσε κι όσα μου πήρε η ζωή
γελώντας και πίνοντας
τραγουδώντας κι ελπίζοντας
Πως πριν το ταξίδι τελειώσει μες στην πιο άγρια θλίψη
και σε έναν άγνωστο τόπο θα μου αποκαλύψει
ότι άξιζε τοσο τον κόπο.
Θα συνεχίσω να ψαχνω στην μουσική
όσα δεν μου'δωσε κι όσα μου πήρε η ζωή...
"Ένα υπέροχο τραγούδι από τα αγαπημένα Διάφανα Κρίνα. Ακυκλοφόρητο ακόμη, από τα καινούρια τους, που μας συντρόφεψε σε όλες τι συναυλίες του 2006. Φυσικά στίχοι από τον Παντελή Ροδοστόγλου."
*Οι φωτογραφίες είναι αναμνήσεις από κάτι σαράβαλες καρδιές. Από την μουσικοποιητική βραδιά του Θάνου Ανεστόπουλου στις 26/05/2006 στον "Αέρα" της Πετρούπολης. Δύο υπέροχες φωτογραφίες με κρινάκια, που τόσα χρόνια συναντιόντουσαν τα βλέμματά μας και αγκαλιαζόμασταν για να χορέψουμε και να τραγουδήσουμε τα αγαπημένα μας ποιήματα, στις πάμπολλες συναυλίες των Διάφανων Κρίνων.