2 Νοε 2006

" Άγγελος Στα Μαύρα " - Στράτος Π. (02/11/2006)

Ήρθες πάλι χθές σε είδα εκεί
ήρθες να σκιάσεις τα λευκά μου όνειρα
ντυμένος στα μαύρα όπως πάντα
στεκόσουν εκεί,χωρίς ψυχή,μόνο παρακολουθούσες

Δε σε άκουσα ποτέ,μονο σε αισθάνθηκα
καθώς καθόσουν στη γωνιά κ με κοιτούσες
με τα ύγρα σου μάτια γεματα μελαγχολία
ζητούν απελπισμένα να καταλάβεις για μια στιγμή όσα εγώ

Το μεγάλο σου δώρο η αθανασία
το δικο μου μικρό,ταπείνο,το αναζητάς
νοιώθω,αγγιζω,ερωτεύομαι,γεύομαι το τώρα
ενώ εσυ,απλός παρατηρητής,έρχεσαι κ φεύγεις

Ψυχή και θυσία,κατάρες,σοφία
σιχάθηκα να σε ξέρω
μπορείς να ανοίξεις τοίχους μυστηρίου
λόγια,δύναμη,εξούσια-χαμένα κελιά

Ο Φόβος,ένας παλιός φίλος
ποιός τον κάλεσε πάλι εδώ σήμερα
μπορώ να συγχωρέσω τα τραύματά μου στ΄όνομά σου
θυσιάζω την ψυχή μου στο βωμό της σιωπής