16 Μαΐ 2008

"Στίχοι" - Γιώργος Γριβάκος

ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΗ ΨΥΧΗ ΣΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΝΑ
ΧΑΘΗΚΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΟΙΡΑΙΟ
ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΠΑΛΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ

ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ 2 ΦΤΕΡΑ
ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΣΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΙΛΙΑ
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΜΗ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΛΑΜΠΕΡΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ

ΝΟΣΤΑΛΓΩ 2 ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ

ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ

ΤΡΕΛΗ ΑΓΑΠΗ

ΤΡΕΛΟ ΜΕ ΛΕΓΑΝΕ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ
ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ

ΑΧ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΑΥΤΗ
ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΣΟΥ

ΕΝΑ ΑΓΓΙΓΜΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙΣ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΙ ΑΧ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΔΙ

ΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟΣΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΜΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΔΗ

Η ΑΓΑΠΗ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ
ΚΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ
ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΦΥΛΑΚΑ

ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΑΡΠΑΞΕΙ ΑΛΛΟΣ