22 Μαΐ 2008

"Iδιοτροπία" - Νίκος Καλόγηρος


Γράφω ποιήματα για τη ζωή.
Όχι με όρους γενικούς.
Γράφω για τη ζωή μου.

Τους ερωτικούς μου στίχους
δεν έγραψε ένα κανονικό μελάνι.
Ήτανε δάκρυα δικά μου,
για τις αγαπημένες μου.

Δεν αναφέρομαι αντικειμενικά
σε Τέχνη και Αλήθεια.
Έχω δικές μου έννοιες.

Γράφω για να θυμάμαι τον εαυτό μου.
Τα χρόνια μου που τα ‘κανα κομμάτια
τα σκόρπησα μες στα ποιήματα.

Γράφω μονάχα για να σκίζω φίμωτρα,
Λέξεις αγκαλιές για τους θλιμμένους,
στίχοι γροθιές για τους προσκυνημένους.

Δε γράφω ποιήματα στο πλαίσιο της ποίησης.
Για αυτό οι λέξεις μου δεν κρύβουν
αιώνια μηνύματα και πανανθρώπινα πάθη.

Τα ποιήματα μου δύσκολο
ν’ αναλυθούν σε σχολικές αίθουσες.

Δεν είναι καν ποιήματα.

Είναι οι πληγές μου.

*Το mail επικοινωνίας του Σπύρου Καλόγηρου είναι nkalogiros@hotmail.com