3 Δεκ 2009

50 διπλές προσκλήσεις ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τους αναγνώστες του ΒΑΚΧΙΚΟΝ..

Για να κερδίσετε μια διπλή πρόσκληση στείλτε στο info@vakxikon.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2009 – 2010

ΘΕΑΤΡΟ “ΚΝΩΣΟΣ”
ΠΑΤΗΣΙΩΝ 195 & ΚΝΩΣΟΥ 11
(στάση ΚΑΛΙΦΡΟΝΑ)
τηλ. : 210-8677070 / 8624463

Παρασκευή: 9.15μ.μ
Σάββατο : 6.15μ.μ & 9. 15 μ. μ
Κυριακή : 8μ.μ

Τιμές εισιτηρίων: 20 €, απογευματινή 15 €,
Φοιτητικό 10 €

«ΤΑ 39 ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ» Του John Buchans

Για 3η χρονιά

Το κλασσικό αριστούργημα του Άλφρεντ Χίτσκοκ σε μια ξεκαρδιστική κωμική μεταφορά

Θεατρική μεταφορά : Patrick Barlow
Σκηνοθεσία - Μετάφραση: Κωστής Τσώνος
Σκηνικά-Κοστούμια : Δέσποινα Βολίδη
Μουσική Επιμέλεια : Γιάννης Μακρίδης
Φωτισμοί : Δημήτρης Παπαδόπουλος

Πρωταγωνιστούν :
Λάμπρος Τσάγκας, Σπύρος Σπαντίδας,
Στελλα Καζαζη, Φώτης Κέπελης

Μια υπέροχη σάτιρα, μια ιστορία κατασκοπίας που έγινε τρεις φορές παγκόσμια κινηματογραφική επιτυχία, το 1935 σε σκηνοθεσία Hitchcock με τον Robert Donat και τη Madeleine Carroll, το 1959 με τον Kenneth More και το 1978 με τον Robert Powell.
Το μυθιστόρημα θεατροποιήθηκε από τον Patrick Barlow με μια σύγχρονη θεατρική ματιά και ανέβηκε πριν από τρία χρόνια στα περίχωρα του Λονδίνου, στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο West End του Λονδίνου και πήρε φέτος το βραβείο Laurence Olivier, για την καλύτερη κωμωδία της χρονιάς και παίζεται για χρόνια απ’ ότι φαίνεται.
Είναι ένα παραλήρημα δράσης-μουσικής-ήχων και φωτισμού, μια τετράδα ηθοποιών, τρεις άνδρες και μια γυναίκα, που εναλλάσσονται 139 ρόλους, με σκηνική δραστηριότητα και αυτοσχεδιασμούς που κάνουν ολοφάνερο ότι ο άνθρωπος έχει τον πρώτο ρόλο στο θέατρο και ανακαλύπτοντας νέους ερμηνευτικούς δρόμους γινόμαστε και εμείς εκφραστές της νέας τάσης στο παγκόσμιο θεατρικό γίγνεσθαι.
Τα έργο έχει 35 σκηνικές αλλαγές, όπου στον ίδιο σκηνικό χώρο δημιουργούνται ανατροπές και η σκηνή μετατρέπεται σε διαφορετικούς χώρους μέσα από τη δράση των ηθοποιών έτσι ώστε από υπαίθριος γίνεται εσωτερικό θεάτρου, δωμάτιο, δρόμος, τρένο, σταθμός τρένου, στέγη βαγονιών, γέφυρες κλπ. δημιουργώντας έτσι μια ποιητική σκηνική εικόνα όπου ο θεατής αφήνεται στο έλεος της σωματικής έκφρασης των ηθοποιών, των ήχων και της εικόνας.

Περίληψη

Ένας μοναχικός γοητευτικός άνδρας κατηγορείται κατά λάθος για τη δολοφονία μιας όμορφης γυναίκας. Στην απελπιστική του προσπάθεια να αποδείξει την αθωότητα του εμπλέκεται σ ένα διεθνές δίκτυο κατασκόπων που προσπαθεί να «βγάλει» εκτός Αγγλίας στρατιωτικά μυστικά για όφελος των Γερμανών.
Η απειλή παραμονεύει συνεχώς, όχι μόνο να συλληφθεί αλλά και να δολοφονηθεί. Μέσα στην αναζήτηση της αλήθειας για την αθωότητα του ανακαλύπτει και το μεγάλο έρωτα της ζωής του.

Έναρξη παραστάσεων : Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου

Απόσπασμα από την κριτική του Κώστα Γεωργουσόπουλου στα «Νέα» στις 3/3/2008

«Ρυθμός, ρυθμός, ρυθμός στην αποθέωσή του. Η δομή της διασκευής του Μπάρλοου ακολουθεί την κινηματογραφική γλώσσα : σκηνές, πλάνα, καδραρίσματα και συνεχές ανσενέ, δηλαδή αλυσιδωτό χώνεμα της μιας σκηνής μέσα στην άλλη. Μια απολαυστική παράσταση χωρίς φτήνιες. Και, επιτέλους σωστή. Η φάρσα, η παρωδία πρέπει να παίζονται σοβαρά, σαν να είναι σκοτεινό και βαρύ δράμα. Τότε μόνο η γελοιοποίηση απογειώνεται. Θέατρο καταστάσεων κι όχι εντυπώσεως και καμώματος.
Ο Σπύρος Σπαντίδας είναι έξοχος στον κεντρικό ρόλο, πανικόβλητος και αργότερα πανούργος, εφευρετικός. Δίπλα του η Νίκη Παλληκαράκη λάμπει από ταλέντο, χιούμορ και ευρηματική φαντασία.
Οι δύο κλόουν με τα χίλια πρόσωπα παίζονται από τον Φ. Κέπελη και τον Λάμπρο Τσάγκα. Ο Κέπελης έχει κάτι από την μπουφονερία του Τζέρι Λιούις, θαυμάσιος και ο Τσάγκας με την αφοπλιστική του άνεση, την καρικατουρίστικη φαντασία του και το κλείσιμο του ματιού στο κοινό, γλεντάνε το πράγμα και φαιδρύνουν την πλατεία»