14 Νοε 2010

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΚΙΣΗΣ

έχω σκοτωθεί από λάθος, πάω. το πάθος μου για τις ωραίες γυναίκες, για την ωραία μελαγχολία στο βουνό, για τα ωραία φταίει. έμεινα χωρίς λεφτά, χωρίς μια συντροφιά, χωρίς μια βοήθεια. με τις λαΐδες στη Μασσαλία σπατάλησα εγκαίρως τ' άσπρα μου, μέσα μου τώρα κολυμπάει ένα ψαράκι παρολ' αυτά κεφάτο, ύποπτο ναι, αλλά κεφάτο. τί συμπέρασμα βγαίνει απ' τη ζωή μου; να ξαναζήσω όπως έζησα, αλλά μ' έναν κατάλογο στο χέρι με ονόματα. απ' την αρχή να μη μιλάω σε όλους, έφαγα μια ζωή για να μην τους μιλάω.

Απ' την ποιητική συλλογή "Μη με ζηλεύεις" (εκδ. Ερατώ, 1992), που περιλαμβάνεται στη συγκεντρωτική "Ποιήματα, Ι" (εκδ. Ερατώ, 1997) την οποία κρατώ στα χέρια μου.

*Στο Σωτήρη με την αγάπη μου, για τη φιλία που μου χάρισε, αλλά και στον ποιητή Κακίση καθότι το παραπάνω με άγγιξε. Αυτό όπως και αρκετά άλλα ποιήματα της συγκεντρωτικής συλλογής του Σωτήρη Κακίση διαβάστηκαν όλο τον Οκτώβριο στην εκπομπή Vakxikon Nights (κάθε Τρίτη 10 με 12 στο web radio www.radioonair.gr). Η φωτογραφία του Σωτήρη δια χειρός Τζίμη Πανούση.