6 Νοε 2011

ΚΟΥΝΤΕΡΑ/ΔΟΥΑΤΖΗΣ/ΚΑΚΙΣΗΣ

...συνάντηση των σκέψεων μου και των αναμνήσεων μου / των παλιών μου θεμάτων (υπαρξιακών και αισθητικών) και των παλιών μου ερώτων (Ραμπελαί, Γιάνατσεκ, Φελλίνι, Μαλαπάρτε...)...

Συνάντηση, Κείμενα Μίλαν Κούντερα, μτφρ। Γιάννης Χάρης, Εκδόσεις Εστία, 2010

*

Οι ωδές στην κόκκινη φωτιά
στα κόκκινα παπούτσια

δεν έχουν τέλος

Τα κόκκινα παπούτσια, ποίηση, Γιώργος Δουατζής, Εκδόσεις Εξάντας, 2004


*
είναι φορές που θέλω η ζωή να περάσει να περάσει, να περάσω κι εγώ, να τελειώσουμε. όμως τότε ακριβώς η ζωή δεν λέει να φύγει, τότε ακριβώς δεν σταματάει, τότε ακριβώς δεν χάνεται. όλες τότε οι έννοιες, όλα τα ρήματα, περνάω, πάω, χάνομαι, ένα και μοναδικό τότε άλλο ρήμα γίνονται, μιά λέξη σαν τη ζωή άγνωστη, όλο ροή κι όλο ακινησία ταυτόχρονα, όλο εδώ κι όλο εκεί πάλι...

Τίγρεις, ποίηση, Σωτήρης Κακίσης, Εκδόσεις Ερατώ, 2007