10 Ιαν 2012

Συνέντευξη του Θοδωρή Βουρνά

Στην Εύα Πετροπουλου-Λιανού

Ο Θοδωρής Βουρνάς είναι ένα σκηνοθέτης της νέας γενιάς με άποψη. Ακούραστος, μπορεί να δουλεύει και δύο ταινίες ταυτόχρονα, χωρίς καμία από αυτές να χάνουν τη μοναδικότητα τους από σκηνοθετικής άποψης. Λάτρης του θεάτρου. Εραστής του σινεμά. Ονειρεύεται την ταινία μεγάλου μήκους που θα έρθει… και μας αποκαλύπτεται

Ε.Π.: Ποια είναι η πορεία σας στο θέατρο και τον κινηματογράφο;

Θ.Β.: Έκανα την πρώτη μου μικρού μήκους το 2010 με τίτλο "Ποιος δεν μετανιώνει" και πριν λίγους μήνες ολοκλήρωσα και τη δεύτερη που είναι "Η μεγάλη κομπίνα". Στο θέατρο έχω συμμετέχει δυο χρονιές στο φεστιβάλ off off Athens στο Επί Κολωνώ. Επίσης έχω σκηνοθετήσει την παράσταση "Αν ζούσα τώρα", που ανέβηκε στο Decadence, και την παράσταση "Desperados" στο 104 Κέντρο Λόγου και Τέχνης. Τελευταία μου δουλειά είναι "Η Ζεραλντίν και το ξωτικό της λίμνης", ένα παραμύθι που έγινε θεατρική παράσταση για να ενισχύσει το έργο της ΜΚΟ Γραμμής ζωής.

Ε.Π.: Εάν θα έπρεπε να διαλέξετε μεταξύ θέατρο και μικρού μήκους ταινιών;

Θ.Β.: Μεγάλου μήκους ταινία θα διάλεγα...

Ε.Π.: Πρόσφατα σκηνοθετήσατε το παραμύθι μου "Η Ζεραλντίν και το ξωτικό της λίμνης". Ποια εμπειρία αποκομίσατε κάνοντας παιδικό θέατρο;

Θ.Β : Ήταν μια πολύ όμορφη δουλεία που μου έδωσε τη χαρά να συνεργαστώ με τους καλούς μου φίλους και ηθοποιούς Μάνο Ζερβάκη και Ελεάννα Φινοκαλίωτη όπως και τον Μάριο Μπούση που έπαιξε το ξωτικό του παραμυθιού μας. Επιπλέον είχα τη χαρά να σε γνωρίσω Εύα που τα παραμύθια σου καθρεφτίζουν τη θετική σου ενέργεια. Έμεινα πολύ ικανοποιημένος από αυτή τη δουλειά και ελπίζω να μας δοθεί βήμα να την επαναλάβουμε στο μέλλον.

Ε.Π.: Σκηνοθετήσατε πρόσφατα σε μικρού μήκους ταινία ένα θεατρικό μονόπρακτο του Κώστα Μουρσελά. Μιλήστε μας λίγο γι' αύτη τη δουλεία σας.

Θ.Β.: Η μικρού μήκους ταινία έχει τίτλο "Η Μεγάλη Κομπίνα" και είναι βασισμένη στο ομότιτλο θεατρικό έργο. Το συγκεκριμένο μονόπρακτο του κυρίου Κώστα Μουρσελά ήταν κάτι που είχα στο μυαλό να σκηνοθετήσω αρκετό καιρό και αισθάνομαι πολύ τυχερός που μου το παραχώρησε. Επίσης είχα μια εξαιρετική συνεργασία με τον Παναγιώτη Μπουγιούρη, τον Γιώργο Ηλιόπουλο και τη Νεκταρία Γιαννουδάκη που έπαιξαν στην ταινία.

Ε.Π : Με ποιο κριτήριο επιλέγετε τα έργα σας;

Θ.Β: Με κριτήριο να είναι κάτι που θα έβλεπα και εγώ σαν θεατής.

Ε.Π.: Εάν δεν ήσασταν ο Θοδωρής Βουρνάς, ποιος θα θέλατε να είστε;

Θ.Β.: Τον τελευταίο καιρό καταλήγω πως απλά θα θελα να γίνω σαν τον πατέρα μου.

Η θεατρική παράσταση "Η Ζεραλντίν και το ξωτικό της λίμνης" θα παίζεται από τις 15 Ιανουαρίου και κάθε Κυριακή, στις 16.30 το μεσημέρι, στο θέατρο Ηλιότεχνο στο Νέο Κόσμο.